FF, farmor och farfar

Farmor och farfar är här. Eller, de ska väl åka snart antar jag. Farmor har hjälpt mig att sy klart maskeraddräkten jag ska ha imorgon på julvolleyn. Julvolley är en tradition som SollentunaVK har haft, typ alltid. Hela klubben (från 7 åringar till elitspelare, tränare och organisatörer) samlas och spelar tillsammans i blandade lag. Det viktigaste är doch att hala grejen är en maskerad. Med jultema såklart. Förra året vann jag maskeradtävlingen som annordnas. Jag var inslagen i paketpapper, ett paket helt enkelt. Jag vann en chokladask. Vad jag ska vara i år får ni inte veta förens imorgonkväll. Det ska vara en överaskning.

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0