Foto grejor!

Första bliden, Canon objektiv 50mm med 1.8 i skärpdjup.
Extension rings tre stycken, ju tjockare desto närmare kommer man det som man ska ta kort på. De sätter man först på kameran och sen sätter jag på canon objektivet. Man måste zoma manuellt eftersom autofokuset inte riktigt funkar när man ha på ringarna.
Andra bilden: Samma canon objektiv som på förra bilden.
Nissin blixt, Ääääääälskar den! Man kan ställa in hur ljust det ska blixtra. Det syns inte jätte bra men den orange lampan visar hur starkt den ska blixtra. 
Tredje bilden: Min ääälskade kamera! Det är en Canon EOS 1000D. Helt fantastisk! Eller jag det är inte den mest avancerade av canon kameran men den duger för mig! Jag skulle önska att den kunde filma men det kan inte alla. Haha
Fjärde bilden: Sigma for canon 18-200mm. Det objektiv som jag jag tar det flesta bilder med. det är också solskyddet, eller vad det heter, som hör till kameran.
Femte bilden: Mitt stativ! Finns inte jätte mycket att säga om det men jag tycker om mitt stativ.
Jag har också en oootroligt fin hemma gjord reflexskärm  som jag inte han ta någon bild på. Men nu vet nig vad jag har hemma i kamera väskan!
Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

YAAY!!<333

tack så jätta mycket Johanna ! :DD<33

2010-12-04 @ 09:06:35
URL: http://hhannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0