Fridaaay!

Handledning, hemkunskap, SO. Tre lektioner. Tre helveten ska kanske också till. På handledningen ska jag försöka dela ut informationspapper som ingen vill ha. Jag är "arangör" för vår klassresa (fel ord men jag är den ända som gör något lixom, de andra vill bara åka med) så papprerna måste ut. Idag ska jag dock bara jobba 50%, haha, nej men André ska hjälpa mig. Phew! Hemkunskap sen är sista lektionen för ett grupparbete och min grupp är inte klar utan kommer att få skriva tills fingrarna brinner... SO, behöver jag säga mer? Jo PROV, såklart. SO-PROV! Gaaah!

Men sen får jag gå hem, längtar tills det momentet av dagen.

(blogg.se laggar, det går inte att lägga upp bilder)

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0