Mitt 2010

(inspirerad av Hedda)
Jag fick en gitarr. Jag var lycka som blev till tårar. Blev dumpad, men ändå lättad. Jag fick kramar som stöd och hjärtat är helt. Jag fick en vän, jag fick flera vänner. Jag fick nya vänner, jag lärde känna gamla vänner igen. Jag var i Romme och åt två askar lekerol för att kunna prata. Jag var på tränings läger och öppnade mig för två nya vänner. Jag kände mig ensam. Jag kände mig älskad. Jag gjorde en film och fick MVG. Jag badade en eftermiddag hos en jag aldrig hade varit hos innan. Jag åkte till Tunisien. Jag red på en strand. Jag blev uppdragen av en magdansös och dansade magdans. jag kom närmade en vän och smög runt en ö för att träffa hennes vänner. Jag åkte båt och träffade vänner. Jag har fått en kram med en viskning. Jag var på Gothia och förlorade men hade det super kul. Jag dansade med fina flickor. Jag kom närmare andra vänner. Jag skulle sova på en stuttsmatta med mörk rädslan kom. Jag åkte mera båt. Jag "besteg ett berg". Jag saknade folk. Jag tittade på Erik som vann Idol. Jag var på Åkerö gården. Jag Fick massor av nya kompisar. Jag kom några riktigt nära. Jag hade en blöja på huvudet. Jag kastade en vattenbalong på en ledare. Jag började tro på gud. Jag låg ihop klämd i en säng och skrek pga åska. Jag sprang ner till en brygga mitt i natten, höll i en hand och hittade på stjärnorna. Jag såg 3 stjärnfall. Jag bakade tårtor. Jag har fått pussar. Jag var kär. Jag satt länge och skrattade efter en träning på fotbollsplanen. Jag tog kort på fina flickor. Jag blev sårad. Jag var arg. Men jag läkte åter igen med hjälp av fantastiska vänner. Jag gick på afrodans och fastnade. Jag var på ett till läger och träffade en dagiskompis. Jag har fått ett förlåt. Jag har stått i en ring och gått på tiger jakt. Jag har sett på ett dop. Jag har sårat en vän och bilvit förlåten. Jag har varit på spinning och tränat på gym. Jag har gjort en massa roliga saker jag inte kommer glömma. Jag har gjort fel. Jag har skrattat. Jag har haft för mycket enegi. Jag har hoppat omkring. Jag ångrar inte alls mycket.
Men nu är det gjort och jag ska ut på nya äventyr!
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0