Och min dag,

började kl 10 då en av båtgrannarna knackade på och ville se båten. Efter att ha visat honom runt (jag gömde mig på aktertoaletten i pyjamas) så fick vi slänga i oss frukosten för att hinna byta om innan han som sålde båten till oss (värsta sortens äckelgubbe) kom för att se hur de första veckorna hade gått (varför? Har har inget liv?). Sen fick vi packa medan han satt på en av köksstolarna och pratade med sig själv och drack kaffe.När han äntligen gick så var vi klara på tio minuter och kunde åka hem. Äntligen!
Hemma så konstaterade jag att jag inte hade några rena kläder så jag klippte lite snabbt av ett par jeans och snodde en tröja av mamma. Sen ringde jag Maria och efter en lång shoppingrunda i Helenelunds Centrums ICA-butik (där Maria tappade varenda shampoflaska i golvet) så satt vi hemma hon henne och såg på "Percy Jacksson".
Ikväll har jag bokat biljetter till Inception. Jag, Anton och Venus ska gå på bio imorgon! Wohoo!
Nu ska jag tvätta kläder så jag inte måste åka naken på konfan!

Kramar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0