Mitt liv i en resväska

Packa, packa upp, packa, packaupp, packapackuppkjndösvn... Jag har inte ens börjat packa upp resväskan men nu är det dags att packa nytt. Stört..
Kom hem för en stund sen, jag var med Maria på eftermiddagen. Vi gick till SollentunaC och gick in i biblioteket, där finns sjuukt mycket böcker! Jag brukar aldrig gå dit egentligen, jag köper oftast böcker för att jag hatar att lämna tillbaka saker. Sen gick vi hem till Maria och till ICA som ligger där. Där köpte vi slush och glass och försökte överleva värmen!
Men nu ska hon repetera med Marcus och någon annan kille som hette Micke tror jag. De ska ha ett framträdande inne i stan om någre veckor.
Exiting exiting.

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0