Nolifers?

Ja en sak vet jag säkert och det är att jag inte kommer att klaga på Johanna för att hon uppdaterar dåligt när hon är ute med båten i framtiden.
Det är faktiskt jättesvårt att komma ihåg när man har fullt upp hela tiden. Det får mig att undra lite över, till exempel, Blondinbellas och Kenzas liv. De bästa bloggarna/bloggerskorna borde ju vara de som inte har något liv. För om de skulle vara så upptagna som de uppger så borde de väl inte ha tid att blogga 7 gånger om dagen? Eller är det så att de skriver varannan timme med inlägg så som "Är sugen på makaroner." eller "Guud jag har inget att göra!"?
Jag kan självklart inte veta exakt för jag följer inga av dessa bloggar regelbundet. Men jag säger såhär mycket, om de kan blogga så mycket och ändå hålla det intressant och varierat så är de mina största idoler (*blinkblink)!

Kram och hare såbraa!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0