Brev från ovan,

eller åtminstone från Gudrun våran kära handledare som i år gick i pension. Det blir lite sorgligt att gå igenom sissta året i högstadiet utan henne, för hor var inte bara vår mentor, hon var vår vänn också. Men idag känns allt lite ljusare för när jag kom hem så fick jag post av pappa. Ett litet litet brev, size halvt a5, adresserat till mig med an mycket välbekant handstil! Jag visste att andra hade fått sånna här brev också, alla i klassen fick ett, och jag hade räknat med den enkla phrasen "Tack för korgen," eller vad det nu var vi köpte till henne och kanske ett "Lycka till!" . Och så började även brevet men det slutade med linjer direkt riktade till mig.
Mitt brev löd följande:
Ett stort och hjärtligt TACK till dig Linnea för den delikata korgen jag fick från er i klassen. Hoppas att du har ett skönt sommarlov, och fortsätt att reta Anton! (ja det stod så!) Men håll koll på dina nycklar! Kram Gudrun.
Fint va!?
Gudruns ersättare har ganska stora skor att fylla altså, låt oss hoppas att hon är storfotad...
Haha,

Kram Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0