ECLIPSE!! (obs, borde ha publicerats 17/6 2010)

Städarna har gått nu så jag är inne igen och spelar musik, ser på tv och facbookar om vartannat. Ända som skulle kunna göra detta bättre är en kopp latte till Desperate Housewives (season 3 episode 7 "Bang"). Och möjligen lite vattenenfast mascara..

Nej vad jag egentligen skulle berätta var att jag nu har beställt biljetter och därmed gjort det officiellt att jag och Moa Marcus ska gå på Midnattsvisningen av Eclipse! Suck on that, jag får se Eclipse ett helt dygn före er andra! Haha, nej känn en inte förolämpade för det är inte meningen. Jag vill bara glänsa lite, är asglad!

Meeen, så finns det en sak till att göra idag. Jag har ju en vän som fyller år!
GRATTIS VENUS!!!
Hoppas att du får en fantastiskt fin födelsedag!



Kram Linnea


Kommentarer
Postat av: Ravnhelene

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-05-13 @ 13:12:37
URL: http://ravnhelene.blogyd.com
Postat av: Ravnhelene

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-05-13 @ 13:13:32
URL: http://ravnhelene.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0