Fredagskväll hemma,

Sååå, jag hade faktiskt inte lust att göra något alls ikväll. Känns kanske lite tråkigt men jag bestämde att familjetid är bra tid, och sen så är mamma och pappa inte helt överlyckliga över förra helgen (varför censurerar vi bort lite snyggt). Nu sitter jag iallafall hemma och har just sett en teknad disneyfilm, UPP. Disneyfilmer är faktiskt himla charmiga ändå.
Telefonen har ringt lite av och till ikväll också med nyfiken släkt som undrar över betyg. Blev riktigt nöjd med betygen i år och det verkar de flesta andra familjemedlemar också vara. Om någon undrar, inte för att skryta (eller jo just därför egentligen), så fick jag MVG i 10 ämnen och VG i övriga 6. MVG i musik, YES! Haha,.
Nu ska jag hjälpa till och lägga syskonen lite fort så att jag och mor och far kan se ett avsnitt Desperate Housewives innan kvällen avslutas tidigt. 
Have a nice evening,

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0