Hemma igen

Men gud vad jag har ont i benen! Bestämde mig av någon dum anledning för att gå till centrum, sedan gick jag ju runt och shoppade i 2 timmar och efter det så gick jag hem. På vägen hem började mitt ena knä att göra ont och när jag var halvvägs så kunde jag inte längre gå utan fick halta. Tyvärr, som alltid, så var mobilen urladdad så jag kunde innte ringa och be pappa hämta mig utan det var bara att halta på och hoppas att en riddare på vit cykel (ni vet, istället för häst) skulle komma och skjutsa hem mig. Inte en enda cyklist passerade dock och när jag kom hem la jag mig ner i hallen. Nu är knäet hårt lindat och jag ska försöka att vara stilla.
Men shopping också! Klart man plockade upp lite fina grejor.
Här är bilder:


Kavajen är från GinaTricot och kostar 299 sek
Kjolen är också från Gina och den kostar 99 sek


Stickad tröja från H&M kostar 299 sek


Köpte en bikini också från Cubus, överdelen för 129 och underdelen för 99 sek
Jag  ville inte visa upp den här när den satt på. Vill ni se det får ni se till att vara på samma stränder som jag under sommaren.

Sen hade jag ju en fjärde påse också men vad som låg i den kan jag ju inte avslöja.. Födelsedagspresenter är mycket roligare om de är överaskningar.

Kram kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0