Start på sommarlovet

Ja, sommarlovet började ju med "picknick" på mitt rum med Linnea och sen bloggen. Men efter det då? Jo, Match mot FC Djursholm, vilket inte gick bra 0-3 tror jag det blev + blåmärkena jag kommer få för att jag ramlade hit och dit helatiden. Femiljen och var och kollade och vi tog och åt en otroligt fin middag på McDonalds. Vi han också med att åka ut till båten för att kolla så att allt funkade. Det har nämligen varit något krongel med motorn, men det är fixat nu. Men nu ska jag hoppa isäng och försöka sova lite, vilket kanske inte blir så lätt p.g.a. resfabern som lär komma ungefär nu. I morgon blir det till Arlanda kl 12 ungefär och sen vidare till Tunisien. Kommer antagligen inte har någon tillgång till en dator så det blir nog lite tyst från mig i veckan men jag kommer hem på lördag natt/söndag morgon.
Nej nu ska jag sova.

Godnatt, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0