Förkväll i Sollentuna Centrum

Nu har just en lycklig vinnare fått shoppa i Sollentuna Centrum för 35000 kr med förkväll. Fantastiskt roligt såklart men det är lite synd att de bara lottar vinnaren. Hon som sprang runt idag var jättesöt, en kvinna i medelåldern. Men hon hade ingen personlig stil, ingen speciell smak lixom. Så nu har hon kanske kläder för 35000, men det finns ingen sammanhållning och hon valde ingenting själv. Lite trisst.

Tänk vilken dröm förresten att få shoppa loss för 35 tusen under en halvtimme. Jag tror att jag skulle lägga halva tiden på att prova skor på scorett. Vila skulle också få besök för jag har sett ett par superfina jeans där och MQ, kanske skulle jag köpa en fuskpäls. Annars skulle jag nog köpa väldigt mycket smycken och underkläder, kanske heminredning också. Shoppaaah... Hej shoppaholic!

Johanna och jag skulle egentligen ha varit där och sett hur Carolina Gynning sprang runt i Centrum, men så blev ju jag sjuk. Grrrrr..

Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: Goodlife

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-04 @ 08:19:57
URL: http://goodlife.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0