Godnatt 9A

Jag tror att hela 9A (förrutom Johanna som shoppar med Emelie och jag själv, uppenbarligen) går och lägger sig ett par timmar nu. Vi hade den första av två experimentgymnastiklektioner idag och det betydde att vi skulle träna, hårt, utan att ha ätit innan. Det betyder att de 4 plommon som jag åt imorse var det enda jag fick äta. På hela dagen! Efteråt så var 9A=zombies. Så nu har jag tryckt i mig mat trotts att jag är för trött och övertalat mamma om att jag inte kan träna idag så snart ska även jag powernapa.

Vi hörs senare, då ska jag berätta vad mer som har hänt idag.
Kram Linnea


Kommentarer
Postat av: Anonym

halsbandet är från barcelona! :)



Ja usch, jag har pluggat allt möjligt, det tar död på mig..

2010-11-16 @ 21:49:59
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Malin B

era stackare!!

Antar att vi gör samma snart om nån vecka eller nått! :/



sv till Jojo: Hmm allt möjligt! verkligen typ alla funktioner som en kamera har! Så är lite virrig just nu av allt nytt! :)

2010-11-16 @ 21:50:49
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0