Gymnasiemässa!

Precis vad det låter som. Idag ska vår skola (tillsammans med måånga andra) på gymnasiemässa i Älvsjö. Yes! Jag ska kolla mest på naturprogrammet och lite på Sam, på ett antal skolor som jag satt och kollade på igår. Rudback har första prioritet idag tror jag. Mikael Elias ska också kollas och Ross Tensta. Tensta känns så annorlunda och pappa blev inte helt lycklig när jag berättade om judst det gymnasiet. Men de har superbra lärare sen en satsning för ett par år sedan. Fast det gäller samma sak för Rudbeck.. Åh vad det är svårt! Men jag ska tillbaka till mässan på lördag med mamma. Jag måste inte bestämma mig idag heller. Puhf, typ.

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0