Heej älsklingaar.. jag är lat..

..och sämst på att blogga! Man jag behövde verkligen den pausen om det funkar som ursäkt.. Idag har jag varit på gymnasiemässan och gjort både framsteg och bakslag. Jag har nu kommit ner på 4 skolor att välja mellan; Rudbeck, Mikael Elias, Danderyd och Klara (norra eller södra beroende på vilket program). Dock har jag inte blivit klarare utan snarade med spretig i vilket program jag vill gå. Förut var det natur-sam eller sam-sam (haha, barnprogram, någon som har sett?) men idag har jag också fått upp ögonen för sam-beteendevetenskap, sam-media och dessutom teknik-design.

Är livet jobbigt? Svar: Ja!

Varrför ska det vara så sjukt svårt att välja? Hur som helst så kom jag hem från mässan vid tre-tiden och vid fyra så skulle jag iväg till sateliten för att jobba som funktionär på herrarnas match mot falkenberg. 3-0 i set till Sollentuna, woop woop! Nu ska jag äta middagen och troligen blir jag hemma ikväll. jag har inte hört något om kvällen. Inte mig altför mycket emot dock. Vägen till en lycked hemmakväll stavas: Desperate Housewives.

Kramar Linnea


Kommentarer
Postat av: hedda

jag ska gå sam-media, jag tror de är jättebra:D

2010-11-27 @ 20:00:10
URL: http://heddastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0