Vill du ha bröd vill whinet?

Nej tack, inget av dem. Men te skulle vara gott.

Host host HOST!!
Någonting är fel i mina luftvägar, men jag jobbar flitigt på att hosta upp dem så att jag kan ta en närmare titt. Faktum är att te snart kommer att bli min nya honung. För ett par år sedan hade jag halsfluss, men min mamma trodde mig inte och sa att honung skulle hjälpa. Honungsvatten, honung i teet, honung i mjölken, honung i maten, på mackan, honung, honug, honug! Tre dagar senare och en och en halv burk honung senare var jag fortfarande sjuk men hade nu utvecklat en allergi mot honung. Får jag i mig honung så spyr jag.

Snuvig är jag också.
"Atjiih!! Åh herre Gud förlåt, jag är bara så himla förkyld,"
"Du det är jag med,"
"Oj, men det hörs ju inte,"
"Nej men du skulle ha hört mig imorse, men sen hittade jag den där, ehm, du vet; psh psh,"

HATA FÖRKYLNINGAR!
Jag har åtminstone inte feber, så mycket..

Kram Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0