Jahaa, var det därför..

Oups, har dålig samvete. Varför? Superdålig uppdatering såklart!

Tack igen även till er som kom i skolan och pratade med mig idag. Det gör så mycket att ni visar att ni bryr er. Idag har förövrigt varit bättre, dock inte bra och Kajsa gav mig nya saker att tänka på. Vad gör man när allt faller samtidigt? Jag har bara två händer att hålla allt uppe med.

Var på mitt första "Öppet hus" idag. På Mikael Elias Stockholm. Rätt dåligt om jag får tycka, kanske inte skolan men föreläsningen som talade om den. Jag ska inte säga att jag inte fick ut något av det dock. Jag vet nu att det inte är där jag vill gå. Check! En skola borta, 4 kvar att se. Nästa är Mikael Elias Sollentuna imorgon. Klara den 4:e och Danderyd den 8:e. Rudbeck ligger först i januari.


Kram Linnea

(blogg.se krånglar sjukt mycket just nu! Om det finns bilder lite här och där i inlägget så vet ni att jag har gjort mitt yttersta för att ändra på det, kram)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kanske bara har två händer att hålla dig uppe med. Men du har mig att lita dig mot, jag ska fånga dig om du faller. Det vill säga om jag inte faller först. Men gumman jag låvar att vara stark och hålla mig uppe så att jag kan fånga dig! :) <3<3<3

2010-12-01 @ 15:30:36
URL: http://sommarsystrar.blogg.se/
Postat av: Marie

Fina Linnea, du vet att du aldrig kommer att behöva hålla hela världen uppe själv? Du är aldrig ensam. Du har vänner som bryr sig om dig och vill hjälpa i vått och torrt, och en Gud som älskar dig över allt annat. Glöm inte bort att du är en supercool, underbar & grym tjej också ;) <3

2010-12-02 @ 16:29:05
URL: http://laristochat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0