Men är det här normalt eller?

Hjälp, jag har fortfarande stört ont i huvudet sen gymnastiklektionen. Jag sov i flera timmar men det hjälpte knappt! Jag får gå och lägga mig tidigt ikväll.

Jag glömde bort att lämna in mina fina uppgifter som jag skrivit för svenskan idag. Jag som jobbade fett mycket med dem! Men jag kom ihåg att gå och visa mitt lektionsupplägg för Maria i alla fall, på torsdag ska jag hålla i gymnastiken och då ska alla få lära sig lite riktiga volleybollövningar! Det ska bli spännande att se vad de tycker om att smasha. Vi har aldrig riktigt gjort det i skolan förut men på torsdag ska jag gå igenom ansats.

Men nu ska jag gå och duscha och sen krypa i säng. House är slut och jag har läst hälften av SO kapitlet. Not fair att komma efter tre veckors "lov" och säga att vi ska ha prov nästa fredag på islam. Kunde hon inte ha valt ett lite större ämne. Men vi gillar ju Birgit ändå. Oftast.

Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur mår du idag då?

2010-11-17 @ 07:08:57
URL: http://slipsens.se
Postat av: Hallvardbenedicte

Really great site man!!

2011-07-11 @ 08:48:26
URL: http://hallvardbenedicte.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0