Mitt i natten!

Sitter och kollar på How I met your mother. Barney är så grymt cool! Visste ni att skåddespelaren är gay? Och ändå så spelar han värsta playern. Som sagt, fett cool!

Börjar redan bli lite trött men Emelie får hålla mig vaken. 

Jag och Johanna planerade årets Halloweenfest idag också. Eller, fest och fest. Men ingen ville ha en fest, alla ville däremot gå. Så vi var tvugna att slänga ihop något i sista sekund och då blev det inte så mycket festplanering som en vanlig fredagkväll fast med maskerad. Jag vet vad jag ska klä ut mig till! Men det får ni inte veta än. Jag måste bestämma mig till 100% först. Imorgon så vet jag.

Sov gott inatt, kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0