Nej juste..!

Jag fick en impuls att gå ut på promenad alderles nyss så jag satte på mig skorna och öppnade fönstret för att hoppa ut (bor på bottenvåningen och mitt fönster blir lixom som en nödutgång, eller smyväg). Men så inser jag all det är vinter!  Sadface. Saknar sommaren när jag kunde smita in och ut bäst jag ville. 24 timmar om dygnet, i shorts! Vintern är inte min tid på året.

Fast när man får shoppa vinterkläder är det helt okej. Jag och mamma var på Stadium igår, jag behöver nya skidkläder och det ligger ju precis bredvid IKEA. Funderar på att köpa ett par illrosa skidbyxor som skulle matcha min hjälm perfekt och en svart skaljacka med samma rosa färg i detaljerna. Men jag vet inte. Egentligen så tycker jag att förgade skidbyxor är mer en killgrej, men man kan ju bryta mönstret. Vad tycker ni?

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: isabella

hehe, skönt att jag inte är den enda som inte kan plugga ;p

2010-11-14 @ 15:21:54
URL: http://isabeeella.blogg.se/
Postat av: Amundoline

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:23:40
URL: http://amundoline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0