The Vampire Diaries

Så alla har någon last (och vissa har flera, host) och jag antar att vampyrer har blivit lite av min. Jag läste Twilight av misstag och på det spåret gick det. Men let's face it, vampyrer är starka, odödliga, på alla sätt övermänskliga för att inte tala om sexiga! Wish this was not the case, but it is.

Så självklart har jag sett alla Twilightfilmer (läst böckerna (flera gånger, host) också) och följer diverse TVserier, däribland The Vampire Diaries. Förra ansnittet var säsongsavslutning på säsong 1 men tack och lov så bor jag i Sverige så säsong 2 börjar redan på torsdag! Jag råkade snubbla över (eller leta upp) teaser trailern till säsong 2. Here it is!



Jag är inte stolt över det men jag låter som en idolfjortis när jag ser det här.. Hehe..

Massor av kärlek, Linnea

Kommentarer
Postat av: OLIIIVEEN

sv; vet nt riktigt :)

hänt i helgen då ? :)

2010-11-14 @ 18:30:14
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaha ja, det är inte baratwilight vi har gemensamt ^^

2010-11-15 @ 07:58:22
URL: http://lindqvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0