Ung och bortskämd!

Nu har jag gjort läxor och varit duktig i nästan två timmar! Puh! Men jag måste, trots att det är lite sent ute nu, kommentera kvällens avsnitt av "Ung och bortskämd". Någon som har sett programmet? Helt underbart säger jag bara. Ni ska bara veta vad jag skrattar när jag ser det och pappa kom och kollade en stund och lämnade rummet samtidigt som han sa "Herregud, det där kan ju till och med du".

Kvällens citat: "Asså, jag tycker inte om att säga att jag är bortskämd. Lixom, jag tycker ju typ att jag har förtjänat det" -Olga Isabelle

 
Jean-Pierre och Daniel! Love you guys!

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, om daniel är den sör sköna killen som vissa skulle kalla gay är han min favorit!

btw tjejer, så är ni duktiga på att skriva ;) <3

2010-11-15 @ 23:49:46
URL: http://laristochat.wordpress.com
Postat av: simone

sköna människor där :d

2010-11-16 @ 16:42:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0