Zzzzzz....!

Pojkarna gick vid 2 tiden då Johannas pappa kom och körde ut dem. Dennis var lite olycklig över att han inte fick stanna över natten. Men Nicklas var inte helt med på det.. Anton drog med honom hem tillslut iallafall. Vi fick ett sms från Anton lite senare också att han var utelåst. Men jag vet inte om han var seriös, de brukar ju säga så men med den uppföljande frasen: "får jag sova hos dig inatt?". Men sen somnade både jag och Johanna och sov mardrömslöst trots Antons hemska film. Vi vaknade vid 12, fast jag var typ helt säker på att klockan var 8. Vi åt muffins och te till frukost och nu har vi städat källaren som såg ut som en ... ! Inga ord kan beskriva! Johanna har före och efter bilder som hon får lägga upp sen. Nu ska vi spela Guitar Hero. 1337 på det asså! Typ..
Kramar, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0