1, 2, 3, LYFT!

Jag blev upplyft på skåpen idag. Jag menar inte att jag fick hjälp att klättra upp på dem, utan att 4 killar lyfte upp mig och nästan slängde upp mig dit! Nu låter jag som ett mobboffer men så var det verkligen inte. Jag var den första av många att bli satt där uppe, bland annat så fick vår musiklärare och mentor Alex pröva på att se världen ur ett nytt perspektiv, ovanifrån. Vaktmästaren och två små killar fick också prova. Synd att jag inte fick några bilder, man jag tror att kanske Venus fotade lite.

Bildlektionen var kul, men vi fick sitta stilla i 70 minuter och jag harde önskat lite mer direkt kritik från bildläraren. Men vi hann inte med allt så vi ska fortsätta nästa lektion. Jag får väl fråga då.

Kanske drar på en kvick runda i SollentunaC senare. Jag behöver ett löst linne att dansa i. Jag och mamma ska nämligen gå en kurs i afrodans. Time to try something new!

Kramar, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0