Clock Clean!

Iphonen har entrat skolan den här veckan och gjort succé!





Peter upptäckte den dubbla kameran, med mycket glädje!
Vilket förstås också orsakade en massa smygtagna bilder...
 
Underbart va?

 
Dennis har utan tvekan posat mest och gladast, på alla bilder han kunnat, hela veckan...
 
Markus allas vår favorit vikarie! Den vita skon tillhör honom, 21 år. Den blå är Venus, 15.
I quote: "Sorgligt!"

Nu saknas bara Dennis videoblogg. Men jag vet inte hur man lägger upp videos, hjälp, någon? Annars får Johanna berätta hur jag gör när jag ringer henne om en stund och frågar ut henne. Det har nämligen dykt upp en viss A.W. i bilden... (haha fattar ni, bilden, och så la jag just upp en massa bilder! Okej så jag kanske har lite dålig humor..)

Annars vill jag bara avsluta med veckans absolut bästa fras, "Clock clean och helt jävla underbart!"

På återseende alla ni underbara!
Kramar, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0