Elskling, sluta vara så s..

..peciell.

Förlåt, jag hann inte blogga imorse för kära mamma ville parata med mig i fem minuter. Jag kom försent till skolan också.

Vi orienterade idag. Det var hemskt! Jag fick en karta med 8 kontroller men hittade bara 7. Då blev jag utskickad igen efter den 8:de, helt kallhjärtat! Tillslut kom jag in med alla 8, men 5:an var fel. Så ut igen och hitta rätt kontroll. Sen in igen, äntligen klar! Men nej, 4:an var också fel! Men jag ska äändå vara ganska nöjd. Johanna kom in en stund efter mig och hade tagit 2 kontroller. Hon hade letat i typ en timme efter en enda som det visade sig att den inte fanns. Trögt med idrott!

Sen kom jag 20 minuter sent till engelskalektionen och det visade sig att vi skulle skriva prov! Övning inför Nationella Proven på vårterminen. Men det gick faktiskt väldigt bra. Vi får sitta halva nästa lektion också och jag kom faktisk ikapp Frederik som börjat en kvart före mig.

Det blir ingen träning idag. Mest för att jag är på dåligt humör och helt slut. Jag ska läsa "Onskan" istället. Jag och Dennis (och kanske Johanna) tävlar och jag ligger nästan 100 sidor efter. Better hurry!


Me today!

Japp, nu ska jag mysa med en kopp varm choklad!

Kramar, eller som Dennis skulle ha sagt; Korv och bröd!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0