Innan jag går och lägger mig...

...så hade jag faktiskt lovat att berätta om dagen. Och jag kan ju inte bryta ett löfte!

Idag kom jag till skolan i sjukt god tid bara för att upptäcka att jag kom sisst ändå. Nolifers som kommer till skolan typ en halvtimme för tidigt! Paus kille Rickard var där. Han var ledig och hade tillåtelse att komma på besök. Tufft! Annars brukar alla som kommer från andra skolor bli utslängda ca 14 sekunder innan de kliver genom dörren.

Pau ville inte vara med på bild men Rickard langar posen och Maria visar sin entusiasm, helhjärtat.

Vi hade matte, oförberett prov.. NO, redovisning.. Engelska, uppsatsinlämning.. och Svenska, allmänt tråkig lektion. Inte bästa dagen helt enkelt.

Johanna på engelskan, "Men altså bara så du vet så har jag skrivit mer än det här hemma." Får jag gissa att du har skrivit som en galning ikväll för att utöka dina 3 rader till en full uppsatas?

Efter det var det träning med värsta fysen jag har varit med om och sen är cirkeln sluten. Nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt, Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0