Torka

Bloggtorka! Jag har inte skrivit något alls idag. Jag försov mig imorse (eller rättare sagt, jag vaknade i tid men somnade om i soffan), som tur var så ringde telefonen och någon kille från en Viasat ville prata med pappa väckte mig! Då var klockan 9:15 och vi sskulle mötas 9:25, och tills dess skulle jag hinna göra matsäck, borsta tänderna (jag har tandställning, det tar typ 5 min) och ta mig till stationen som bara den ligger 10 minuter bort! Oups. Men jag skickade sms till Johanna att hon skulle hålla tågets dörrar öppna och var på stationen vid halv. SUPERWOMAN!

Jag vet att det går att lägga upp bilder just nu så jag ska ringa Johanna och se till att hon gör just det. Vi har bland annat bild från när vi slår rekord på antal personer på en dalahäst. Men Johanna är ju faktiskt fotografen så de flesta bilder är på hennes kamera.

Har åkt spårvagn för första gången här i stockholm idag! den hade fett hårda säten.

Puss och kram, Linnea

*update*
Okej, man kan fortfarande inte ladda upp bilder. That sucks! Blogg.se vad har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0