Fotografiska

Favoritväggen, till en början fint och harmoniskt men sen läskigt och spökligt.
Fick följa med Familjen Rahm på fotografiska och sen på middag. Tacka och bockar. Men nu är vi båda hemma och jag har packat min väska, laddar de som ska laddats. 
Imorgon kl tidigt ska jag åka bil i cirkus 8 timmar till en liten skidort vid namn Tänndalen. Känns lite sorjligt att åka från ett kallt ställe till ett änukallare ställe. Hmm... Men det blir nog bra! 
Vet inte om jag kommer ha internet där men det finns ett jätte mysigt internettkafe!
Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Anja&Hanna

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så



om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

2011-02-28 @ 10:56:02
URL: http://atasteofmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0