Nationella!

Första nationella provet, i svenska, är nyss skrivet och äntligen kan jag andas. Det första var läsförståelse, den svårare delen omdu frågar mig. Som alla sveriges 9:or vet är nästa del på torsdag och då är det dags att vässa pennorna och skriva. Skrivdelen, mycket lättare, för att inte tala om roligare. Årets tema är Eld och lågor, passion, borde inte vara allt för svårt att skriva om. Eller?

Aja, nu sitter vi i bildsalen, jag och Johanna har just gjort klart vårt bildprojekt så jag tror jag ska dra mig hem nu. Hem och göra ingenting..

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: hedda

är det samma tema på uppsatsen? :S

2011-02-08 @ 13:08:47
URL: http://heddastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0