Som att gå på lina

Försöker hålla balansen, och ta mig frammåt samtidigt. Shiet vad stressigt! Men jag har alldrig varit så glad över att vardagen knappt går ihop.

Idag är det torsdag och om en stund kommer Anton över. Vid 4 ska jag möta mamma, klockan 6 ska jag dansa balett och sedan kommer Olivia hit på middag. Helst av allt ska jag hinna plugga lite också.

Åh, och om någon noterade balett, så ska jag för första gången dansa balett ikväll. Vid 15 års ålder, lite annorlunda? Ja. Men barndomsdrömmar man aldrig uppfyller har en förmåga att förfölja dig upp i åldrarna, så oavsätt om jag kommer behöva gå en kurs med 5:åringar eller vuxna (mer troligt med 5:åringarna) så ska jag dansa varje torsdag i 10 veckor.

Nu måste jag leta reda på en tröja, känns som jag bara har på mig pappas kläder hemma numera och nu har jag ingen aning var mina chillkläder finns. Hmmm..

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0