Dag 20, Den här månaden

(tidsinställt)
Linnea: Ska jag skriva om december eller januari? Januari helt klart, mycket roligare!
Efter nyåret som firades hos Johanna drog vi hit till Sälen (okej, jag sa fel förut, vi skulle till sälen..). Här ska vi åka skidor och mysa tillsammans med Sofie, Hugo och Hampus. Självklart de från vårt egna läger också. Älskar mina blidötjejer. Den 6:e fyller fröken Johanna During år och det ska vi fira i vår fjällstugor såklart. Den 7:e åker vi hem igen.

8:e, 9:e, 10:e är dagarna innan skolan börjar och då ska jag försöka träffa Venus och syssling Emelie. Möjligen tittar Anton in genom fönstret natten mellan 9:e och 10:e då han kommer hem från Indonesien, men jag skulle inte tro på det alltför mycket.

Sen väntar skola igen och vanliga dagar fram till, burdum dumdum, den 18:e då jag fyller 15 hela år tillslut! Efter det så fortsätter månaden som vanligt tror jag. Kanske har jag en födelsedagsfest, jag och Johanna har pratat om att ha en gemensam fest. När vi fyllde 10 år så hade vi en 20:års fest, kanske är det dags för en ångestladdad 30:års "sammanställning". (Åh, och Hedda fyller år också! 17:e, dagen före mig, fest Heddish? Happyface.)

Johanna: Ja Januari kör jag också helt klart på! Börjar ju som Linnea sa med Sääääääälen! Som linnae sa igen så 6:e fyller jag år. Men jag stannar i sälen till den 9:e. då jag är där med familjen och åker på min nya snowboard. Woho!
11:e fyller mamma och kusin år och 12:e fyller morfar. Så vi firar födelsedagar den 16:e då vi ska se på Teater, trettondagsafton närmare bestämt. Jag ska också försöka träffa Hanna. Kanske ha ett födelsedagskalas med tjejerna. Sen får vi se vad som händer.
18: och 17:e är det mera födelsedagar.
Sen. Vem vet, kanske tar jag min hemma snickrade rymdfarkost och flyger till månen. Happyface.

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0