Fy för fula fläckar..

Kommer någon ihåg den röda tröjan jag var så upprörd för i höstas? Troligen inte eftersom det var sådär 3-4 månader sen jag bloggade om den. Jag upprörd på grund av att skolans mat, helt oprovocerat, sprayat korvfett på den vilket skapade fläckar som inte gick bort! Hur som helst så hittade jag just den tröjan nu, och trotts flera tvättar så finns där fortfarande en envis fläck!

Så nu går jag på med the heavy stuff. Diskmedel. Funkar inte det så står Cilit BANG (ohyes) på tur innan atombomberna kan sätta in. Fläckväck!

Kan jag stämma skolans matpersonal på något sätt?

Kramar Linnea
(jag hoppas ni förstod att detta inte ver ett särskillt seriöst inlägg. Jag är inte arg på någon/något annat än korvj*veln som startade allt det här. I also get how extremely wrong all this must sounds in a dirty mind...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0