Kvällen igår.

Igår var det födelsedagsfest för mig och Johanna här hos mig. Hade sjukt kul hela kvällen! Tror dock att jag somnade lite för vissa saker var för bra för att vara sant! Albumet jag fick av Johanna är en sån sak och vore det inte för att jag satt och läste det just nu skulle jag aldrig tro att jag fått det på riktigt. Tårarna rinner.


Johanna gav mig ett album fyllt av bilder från alla år vi har haft tillsammans. Det är sprängfyllt av minnen och fina texter hon har skrivit. Dessutom så har hon frågat alla vi känner om de kan säga några ord om mig. På varje sida finns texter skrivna av våra vänner och snälla ord om mig! Förstår ni hur speciellt det är? Igår var ögonen spegelblanka, idag rinner tårarna fritt samtidigt som jag skrattar åt alla minnen bilderna ger.

Det finns inga ord Johanna, inga som är tillräckligt bra. Jag kan bara använda de bästa jag har, men förstå då att varje litet uns av dem är sant. Jag älskar dig. Du är en del av mig och utan dig är jag halv. Jag vet inte vad jag skulle göra, vart jag skulle ta vägen om du inte fanns. Du är min bästa vän, och det är du och jag, alltid.

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0