Mozzilla Firefox?

Andvänder just nu internet genom Firefox, något jag vanligen inte gör. Jag är en av de där människorna som tror att Explorer är internet. Men explorer har laggat hela dagen så vad har jag för val? Jag är dock inte säker på hur allt riktigt funkar nu, det verkar bland annat finnas ett inbyggt rättstavningsprogram. Bigeyes!

Hur som helst vill jag tackaför responsen på vad Macarons var.
Louise svarade såhär:
"Dom är AAASGOOOOODA.
det är mandel i dom så de är som dubbla mandel kakor typ fast med fyllning
vete hur jag ska förklara men ni måste testa dom e jeeete goooda. fast det finns typ med pistage och sylt å sånt ist för mandlar."
Nu vet jag väl ungefär och nästa gång jag fikar ska jag ge dem en chans. Fast om jag ska tro Hedda så är de små och dyra. Nästa gång jag inte är extremt sötsugen (ehhhm? aldrig?).

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0