Så vad har hänt idag?

Dålig uppdatering idag, på grund av, tja otur och att vi direkt efter skolan gick hem till Hedda som fyller år idag.

Men idag så har jag: gått 20 meter framför Anton hela vägen till skolan utan att inse vem han var, kommit försent till SO:n men klarat mig eftersom resten av klassen också gjorde det, sovit på en bänk under lunchen, samt under svenskan och fått panik över mina nycklar som Jennie tappade bort! Sedan på väg hem fick jag veta att Mickaela hade tagit med dem hem av misstag. Huuuh!? Anyway, så gick jag Johanna, Dennis och Anton hem till Hedda efter skolan och åt tårta. Mys! Dock är vi alla väldigt dåliga på att blåsa ut ljus så det blir inga födelsedagsönskningar.

Nu sitter jag och kollar på How I met you mother och gruvar mig för middagen. Jag tror att det blir något sorts dillkött, ingen favorit..

Kramar, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0