Slutet på en lång dag

Fy vad dåligt bloggat det blev idag då. Men jag slänger in ett sista nu innan jag lägger mig.

Dagen har varit lång. Ni vet hur man kan få en känsla och tänka på saker som hände imorse som om det var igår snarare. Jag har en sån känsla nu.. Dagen har pendlat mellan toppar och dalar vilket betyder att jag nu är trött! Fysiskt, psykiskt och allt det där vi pluggade in under mat-motion-hälsa arbetet i hemkunskap/gymnastik... Jag är trött helt enkelt.

Vilken tur då att jag redan sitter i min säng.
God natt alla ni vakra, underbara, unika människor som ser det här. Jag älskar er, ni gör min dag!

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Nu har jag dragit en vinnare av Dagens blogg (igår) kika in och se efter om det var du som vann :) Annars kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling :)

2011-01-14 @ 08:17:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0